Archiefopslag in Amsterdam
Ben je op zoek naar een veilige en betaalbare archief opslagruimte in de omgeving Amsterdam? Dan ben je bij Huureenbox aan het juiste adres. Wij bieden oplossingen voor alle bedrijven die hun archief (volgens de wet) gedurende een lange tijd moeten opslaan, zonder hier kostbare kantoorruimte mee te verliezen. Hoe meer belangrijke documentatie jouw bedrijf moet opslaan, hoe meer ruimte je nodig hebt. Daarom bieden we bij Huureenbox opslag van 3m³ tot wel 40m³.
✓ Vaste lage prijzen
✓ 7 dagen per week toegang
✓ Geen inschrijfkosten
✓ Leen gratis een aanhanger
Huureenbox is een oer-Hollands familiebedrijf die haar klanten behandelt als familie. Huur je bij ons een archief opslagruimte in de buurt van Amsterdam? Dan wil je zekerheid; en daarom betaal je exact wat we op voorhand hebben afgesproken. Dit betekent dus geen verhoogde prijzen na een aantal maanden.
Daarbij snappen we dat een archief veel belangrijke en soms kostbare administratie bevat. Dit vraagt om een extra beveiligde plek. Onze boxen zijn beschermd tegen vocht, kou en ongedierte. Daarnaast zorgen we er met onze beveiligingssystemen voor dat enkel jij je box kunt openen. Daarnaast hangen er op elke verdieping camera’s en alarmen. Jouw archief is veilig in de handen van Huureenbox.
Goed beveiligde archiefopslag bij Amsterdam
Met Amsterdam als hoofdstad is het vanzelfsprekend dat hier ontzettend veel bedrijven gevestigd zijn. Al deze bedrijven moeten netjes hun archief bijhouden en de papieren goed op orde hebben. Dit is wettelijk bepaald voor wanneer de Belastingdienst het financieel archief wilt opvragen. Volgens deze wet- en regelgeving ben je verplicht deze administratie 7 jaar in een archief te bewaren.
Hebben jullie een dynamisch archief hebt dat vaak wordt geraadpleegd, dan is het handig om dit archief op kantoor te hebben. Toch zien we dit soort papieren archieven veel minder vaak. Een statisch archief met documenten die je bijvoorbeeld bewaart voor wettelijke redenen, nemen veel plaats in op kantoor. Daarbij valt er bij de meeste Amsterdamse kantoren, vooral in het centrum, nog wel wat te wensen qua oppervlakte. Daarom wil je een archief opslagplek misschien liever voor andere doeleinden gebruiken!
Bij Huureenbox bieden we voor alle Amsterdamse bedrijven die hun administratie liever op een externe en veilige plek op slaan, een opslagmogelijkheid. Onze boxen zijn beschermd tegen vocht en kou. Daarnaast zijn de boxen goed beveiligd. Onze gebouwen zijn enkel binnen te treden met een pasje, en daarnaast ben jij de enige die beschikt over de sleutel van jouw box. Op elke verdieping hangen er ook camera’s. Zo weten we zeker dat er niemand in de box komt die daar niet hoort te zijn. Onze archiefboxen worden 24/7 beveiligd en na 23.00 uur ‘s nachts gaat onze locatie op slot tot de volgende ochtend 6 uur.
De voordelen van onze archiefopslag:
- Cameratoezicht en pandbeveiliging
- Overdekt laden en lossen
- 7 dagen per week toegankelijkheid
- Gratis gebruik van aanhanger
- Flexibel huren (tijdelijk of langere periode)
Door ons grote aanbod aan boxen maakt het niet uit hoe groot jouw archief is; wij kunnen je helpen! Onze boxen verschillen van 3m³ tot wel 40m³. Twijfel je welk formaat het best bij jullie archief past? Neem dan contact op via 085 05 13 207 en laat ons je helpen.
Archiefopslagboxes Amsterdam
Archiefopslag vlakbij Amsterdam en omstreken
Een archief opslagruimte huren in de buurt van Amsterdam? Kies dan voor Huureenbox en zorg dat jouw archief altijd in de buurt is van kantoor. Huureenbox heeft namelijk twee vestigingen in Amsterdam en omstreken: eentje aan de Van Marwijk Kooystraat 5 in Amsterdam-Duivendrecht en eentje aan de Aalsmeerderweg 497 in Aalsmeer. Lees hier meer over onze opslag in Aalsmeer.
Aalsmeer
Archief opslaan
Als je een bedrijf hebt, weet je dat je veel te maken krijgt met papierwerk. Gelukkig mag een gedeelte hiervan weer de papierbak in, maar toch zijn er ook veel documenten die bewaard moeten worden. De wettelijke bewaartermijn is 7 jaar, dat is een lange periode. Daarom is het ook handig om in een archiefopslag alles netjes te bewaren. Voor specifieke vragen met betrekking tot het bewaren van jouw archief adviseren wij altijd om contact op te nemen met de belastingdienst.
Toch zijn dit de basis gegevens die bewaard moeten worden in een archiefopslag:
- Het grootboek
- De crediteurenadministratie
- De debiteurenadministratie
- De voorraadadministratie
- De inkoopadministratie
- De verkoopadministratie
- De loonadministratie
Archiefopslag dichtbij Amsterdam bij Huureenbox
Op zoek naar een plek in de buurt van Amsterdam waar je jouw archief veilig kunt opslaan? Dan zijn de boxen van Huureenbox ideaal! Of het nou gaat om een langdurige of tijdelijke opslag, wij hebben de perfecte archief opslagruimte voor jou.
Daarbij hebben de contracten van Huureenbox geen kleine lettertjes; we rekenen altijd een vaste, lage prijs. Is het opslaan van jouw archief niet meer nodig en wil je opzeggen? Geen probleem, dit kun je tweewekelijks doen. Of verhuist jouw bedrijf en wil je de archiefopslag mee verhuizen? Dan bieden we ook archief opslagmogelijkheden in Alsmeer.
Heb je een aanhanger nodig om jouw archief te verhuizen? Dan hebben we bij Huureenbox gratis aanhangers die je kunt lenen. Hiervoor betaal je enkel borg. In onze shop vind je allerlei verhuismaterialen, mocht je bijvoorbeeld dozen nodig hebben om je documenten in op te slaan.
Huureenbox is een familiebedrijf waar openheid en gezelligheid heel belangrijk wordt geacht. Kom dus gerust op afspraak langs in Aalsmeer, dan bespreken we onder het genot van een kop koffie of thee wat we voor jou kunnen betekenen. Als je bij ons langskomt zie je ook altijd dezelfde gezichten, dat voelt veilig en vertrouwd. Uiteraard kun je ons ook mailen of bellen.
Heeft jouw bedrijf ook behoefte aan een extra voorraadopslag of goederenopslag? Dan hebben we ook hier speciale opbergboxen voor die al jullie producten veilig opslaan.
✓ Goedkope bedrijfs opslagruimtes te huur ✓ 7 dagen per week toegankelijk ✓ Veilig en droog